Vertrouwenspersoon


Indien er een klacht of ernstiger melding binnen HCGO gemeld wordt, is er een vertrouwenspersoon binnen onze hockeyclub beschikbaar, Dergelijke klachten willen wij zorgvuldig behandelen. Om een klacht of melding in behandeling te nemen moet deze aan een paar voorwaarden voldoen. De klacht of melding is:

  • Feitelijk opgeschreven (vrij van emotie);
  • Simpel en eenduidig geformuleerd (meerdere meldingen afzonderlijk indienen);
  • Niet persoonsgericht maar procesgericht ("wat" gaat er mis, niet "wie" iets gedaan heeft.
  • Voorzien van afzender en contactgegevens zoals mail adres en/of telefoon nummer.

U mag van ons verwachten dat wij binnen 48 uur aan u terug melden binnen welke termijn en door wie de klacht of melding wordt afgehandeld.

 

Dit proces wordt bewaakt, waardoor juiste en tijdige afhandeling in de gaten gehouden wordt. Dit betekent niet dat er niet afgeweken kan worden van de aangegeven behandeltermijn, maar wel dat, als dit gebeurt, u op de hoogte wordt gesteld hiervan.


Vertrouwenspersoon, [email protected]
Mr. Natasja Robijn - Meijer

Share by: